26 Temmuz 2013 Cuma

Beni Asla Bırakma Türkçe Dublaj izle

Beni Asla Bırakma Türkçe Dublaj izle – Kathy (Carey Mulligan), Ruth (Ella Purnell) ve Tommy (Andrew Garfield)’nin arkadaşlıkları çok küçük yaşta başlamış aynı kursa aynı yatılı okula gitmişlerdir. Çok mutlu bir şekilde geçirdikleri küçüklük yaşlarını geride bırakmışlar ve yaşları ilerleyince öğrendikleri acı gerçekle karşılaşmışlardır. Onlar insanlara organ sağlayabilmek için deneme amaçlı yapılmış klonlardır..


Beni Asla Bırakma izle – Carey Mulligan, Andrew Garfield, Izzy Meikle-Small ve Ella Purnell’in başrollerde yer aldığı 2010 İngiltere-Abd ortak yapımı Never Let Me Go izle Filminin yönetmenliğini Mark Romanek yapmıştır. Filmin senaryosu ise Kazuo Ishiguro ve Alex Garland’a aittir. Beni Asla Bırakma Full izle



HD IZLE

Beni Asla Bırakma Tek parça izle



FRAGMAN




DİKKAT: İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN ->> Beni Asla Bırakma Türkçe Dublaj izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder