10 Temmuz 2013 Çarşamba

Beni Seviyor Türkçe Dublaj izle

Beni Seviyor Türkçe Dublaj izle – Nick (Dylan Neal) henüz orta yaşlarında, evli bir doktordur. Emily adında bir kızları olan bu aile mutlu bir şekilde yaşıyor gibi görünsede gn geçtikçe aile bağları kopmaya başlar ve birbirlerine karşı sadakatları da zayıflar. Nick’in karısı Laura (Heather Locklear) heykeltraşlık yapan Sam (Max Martini) ile yakınlaşmaya başlayınca, tüm aile tehlike ve risk altına girer. Beni Seviyor Filmi izle
Beni Seviyor izle – Jeff Renfroe’nin yönettiği 2011 Abd yapımı He Loves Me izle Filminin başrollerinde Heather Locklear, Max Martini ve Gabrielle Rose oynamaktadır. TEKPARTHD.COM kalitesiyle sunduğumuz bu filme yorumlarınızı bekler, iyi seyirler dileriz. Beni Seviyor Türkçe Dublaj HD izle


HD IZLE

HD Film izle



FRAGMAN

Beni Seviyor Full HD izle



DİKKAT: İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN ->> Beni Seviyor Türkçe Dublaj izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder